Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
' 
F3mke schreef:Een paar pony's bij ons op de manege doen het vooral na het eten. Luchtzuigen maakt natuurlijk stofjes aan die ontspannen. Ik zie het als, 'lekker ontspannen na het eten'
F3mke schreef:Een paar pony's bij ons op de manege doen het vooral na het eten. Luchtzuigen maakt natuurlijk stofjes aan die ontspannen. Ik zie het als, 'lekker ontspannen na het eten'
Elisa2 schreef:De mijne doet het vooral tijdens het eten,maar ook als hij zich verveelt,of als hij jaloers is en aandacht wilt.
heb alles geprobeerd,luchtzuigbanden,cribox,Rennie's etc etc.. mocht iemand ergens goede ervaringen mee hebben dan hoor ik het graag
chanty94 schreef:Bij mijn "lekker-zuigen-na-het-eten" gevalletje, helpt lucerne door het voer. Hij doet t nogsteeds, maar vele malen minder. Ik ken iemand wiens paard het sindsdien helemaalniet meer doet. Misschien t proberen waard...
Die van mij krijgt nu dus Hartog Balance structuurmuesli ipv sportbrok en die is ook ontzettend veel minder gaan luchtzuigen. chanty94 schreef:Bij mijn "lekker-zuigen-na-het-eten" gevalletje, helpt lucerne door het voer. Hij doet t nogsteeds, maar vele malen minder. Ik ken iemand wiens paard het sindsdien helemaalniet meer doet. Misschien t proberen waard...