Na 3 dagen in een andere stal te hebben gestaan ivm een nieuw dak op zijn eigen stal (eind oktober) doet mijn paard aan " headshaken". En het wordt alleen maar erger. Ondertussen is er al een hoop gedaan. Naar Emmeloord, daar rontgefoto's, endoschopie, en kiezen gedaan. Niet over dus weer terug. Endoscopie, en een grondige tandartsbeurt en kweek genomen uit neus. Daar bleek een bacterie te zitten die er niet hoort. Dus 10 dagen antibiotica in zijn ader (iedere dag de DA op bezoek). Niet geholpen,
dus nu weer een kuur van 7 dagen. Als dit niet helpt dan breng ik hem naar Emeloord en haal ik hem pas op als ze iets hebben gevodnen, dat heb ik ook tegen Van Muiswinkel gezegd. Het is zo zieleig. Hij proest zo hard dat hij tranen in zijn ogen krijgt! En hij weet soms niet wat ie moet doen om de kriebel uit izjn neus te krijgen. Hij loops zelfs langs stenen muren met zijn neus.Nou hopelijk slaat deze kuur wel aan. Eergister en gister was het niet te hoduen, en vandaag, na 10 minuten draven en galoperen en met regen in de paddock...niets aan de hand!! Hopelijk zet dat door.