Ik vindt dit nogal een beschaamend onderwerp, maar het moet ook gebeuren! Ik heb een ruin en die heeft een paar weken geleden staan plassen (wat niet abnormaal is natuurlijk) maar dan heb ik gezien dat zijn koker enzo vol hangt met viezigheid en velletjes enzo, ikweet dat je dit af en toe moet schoonmaken en dat heb ik dan ook gedaan, poging, maar hij stak alles weg dus kon er niet aan, een paar dagen geleden heb ik gezien dat hij nog steed erg vies is, ik wil die viezigheid er zo snel mogelijk af maar het lukt me niet, hebben jullie tips??
Hoe wil je het anders doen?
Normaal heb ik ook echt geen problemen mee maar toen vond ik het toch wel enigzins vies
, ze had er zelfs niet meer kunnen zijn ze heeft dus geluk gehad
, kun je zo bij de apotheker halen) en die vul je met ongeparfurmeerde baby-olie. Dat spuit je voor je gaat rijden leeg in de koker. Na het rijden lekker poetsen zodat hij gaat ontspannen, en dan kun je alle viezigheid er makkelijk afhalen. Desnoods met een tuinslang met lauw water erin, door de vettige olie is alles wat losser gaan zitten, en krijg je het eraf zonder dat je paard er last van heeft.