Het is mijn donderdag overkomen tijden een buitenrit. Me pony ging er
van door en toen zijn we de bocht uit gevlogen. Mijn pony staat nu in het gips bij de dierengeneeskunde te Utrecht. De artsen geven haar weinig kans omdat twee derde van de pees kapot is. Ik geef haar wel een kans en heb al een magneetveldtherapie apparaat besteld.Wie kan mij zijn ervaring vertellen en eventueel advies geven?
Bedankt alvast!!
, moest heel veel met hem stappen en ben er nu nog me bezig, en het is al een jaar geleden

wat ik kon verwachten. Eenmaal uit haar stal dacht ik:" het lijkt wel of ze niets mankeerd alleen dat haar ijzer mist en daarom wat onregelmatig loopt." Ze was zo vrolijk dat ze er even uit mocht en was helemaal niet druk, net alsof ze wist dat ze rustig moest blijven. Het stappen ging super goed echt boven verwachting. Ik opgetogen naar huis om mijn verhaal te vertellen. De volgende dag had ik mijn man meegesleept want hij moest komen kijken hoe goed het wel niet ging. Nou dat had ik beter niet kunnen doen want ze was stokkreupel. Dit had ik niet verwacht na die goeie start dus ik met me hoofd hangend weer naar huis
. De volgende dag dacht ik Mirel rustig aan beginnen en ze geeft zelf wel aan tot hoever ze kan. Nou, het leek of er die dag ervoor niets gebeurt was want ze liep als een zonnetje. En vanaf die dag loop ik steeds een stukje verder( ik mag 3x 5min.) en dat gaat hartstikke goed.
, op haar achterbenen staan en draaien en doen. Ze kwam gelukkig niet fout neer maar had vandaag wel een dikker been. Vandaag heb ik ook maar 2x met haar gelopen want ze was toch wat pijnlijk.