Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik vind het ook erg fijn spul. 
) maar het is erg fijn spul!!

Lizje schreef:Mijn pony heeft ook last van een verdikking, dus ik zou willen weten waar je traumeel gel kan kopen en hoe duur het is.

patos schreef:Even een vraagje: ik hoorde dat je het kan gebruiken bij verse piephakken. Nu zei pas iemand dat het ook hielp bij het verminderen van al oudere piephakken, klopt dat laatste?

anita schreef:De pony van mijn dochter is gebeten in zijn flank. Heeft er al ruim een week last van. Heeft pijnstillers en coolgel om erop te doen van de veearts.
Dus ik zou dit er ook goed op kunnen gebruiken?
paars schreef:Mijn paard heeft een half jaar geleden zijn pijpbeen li-voor aan de voorzijde giga gestoten De wond is wel genezen, wel nog een kale plek (het was echt een flinke jaap), maar hij heeft er een soort schiefel aan over gehouden. Smeer nu al weken met arnica, zie eigenlijk geen verschil. Vorige week dus de calendulazalf maar geprobeerd. Ik had al wel gehoord van traumeel gel, maar heb het nog niet gekocht. Dacht: eerst hierna maar met cole's linement beginnen of met antiflogestine. Zou ik dan toch maar eerst traumeelzalf proberen?

mickeytje schreef:ik gebruik dit ook al best een tijd,ben er super tevreden mee!
je krijgt dit trouwens ook (geloof wel alleen op recept) voor mensen,die tube heb ik ook alleen bij mijn paard gebruikt
ik gebruik het echt voor vanalles

paars schreef:Wat zit er eigenlijk in?