ik had vorige week al een topic geopent hierover maar kreeg helaas niet al te veel reacties. vandaar dat ik het nog 1 keertje probeer. wat zijn de kosten van de paardentandarts? zitten er voorij kosten aan vast, consult en verdere kosten? ik heb wel bij mijn vorige pony's de tandarts weleens laten komen maar ben de prijzen vergeten...dus wie o wie kan mij even helpen?
klomp
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-05 11:25
hmmm. niemand die dat weet??
renes
Geplaatst: 24-01-05 12:41
Euhmz, even denken hoor. Ik weet het niet precies meer. Bij mij komt Marielle van de Berg altijd, erg goede tandarts, ook voor het paard! Kost ongeveer 40 tot 50 euro geloof ik, maar kan ik niet zeker zeggen! Voor meer informatie, kijk op www.paardentandarts.nl Veel succes!
Sosha
Geplaatst: 24-01-05 13:17
Ik laat het altijd door de DA (paardenarts natuurlijk) doen gelijk met het enten. Dat scheelt weer een consult!
Slotje
Geplaatst: 24-01-05 13:46
Ik was 50 euro kwijt en daarvoor is ze ongeveer een half uur mee bezig geweest. Wel met 5 andere paarden.
Wiepie
Geplaatst: 24-01-05 14:18
Ik heb vorig jaar ook Marielle van den Berg gehad. Ik dacht dat ik 20 euro voorrijkosten en 50 euro per paard moest betalen.
piggeljay
Geplaatst: 24-01-05 14:31
tussen de 40 tot 70 euro incl. voorrijkosten moet ik altijd betalen het ligt er maar net aan wat hij moet doen hoeft hij alleen maat te veilen dan kost het 40 euro moet hij trekken b.v. een wolftand dan betaal ik 70 euro
maudlien
Geplaatst: 24-01-05 14:40
euhmm, ik was de laatste keer 70 euro kwijt, incl voorrijkosten en was alleen voor mijn paard, was trouwens alleen veilen
best een dure heb ik dus...
klomp
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-05 15:49
heel erg bedankt voor de reacties!! ik was al bang dat niemand meer zou reageren.
nadezda
Geplaatst: 24-01-05 18:16
Inderdaad bij marielle van de berg zit je zo ongeveer rond de 50 euro.
mawa
Geplaatst: 24-01-05 19:52
Bij ons komt altijd een tandarts die gelijk de hele stal doet en daar ben ik maar 18 euro per jaar voor kwijt.
Gulpje
Geplaatst: 24-01-05 20:53
Bij ons komt 1x per jaar een meneer (ben ff zijn naam kwijt) en die doet meteen de hele stal. Als er niets gedaan hoeft te worden betaal je 8 euro,. en anders is het iets van 35 euro. Niet duur, en het is een hele geduldige, vakman
Wij hebben een dierenarts op stal die dat voor ond heeft gedaan dus we hadden geen voorrijkosten. Aan het eind van het verhaal moest ik € 25 afrekenen, maar dan waren alleen zijn tanden geveild. Dus geen gekke dingen gedaan.
Bij mij is Wally Ward (uit de USA) geweest. Nam per paard 65 euro. Beide paarden alleen geveild. Geen voorrijkosten en mijn domme minipony die vervelend deed als een grote kerel was gratis, omdat het trekken van de wolfstanden niet lukte....
Bij ons komt altijd de tandenfee. Een leuke rustige vrouw die alles goed uitlegd. Het ligt eraan wat voor problemen ze tegenkomt maar ik vind dat ze niet duur is maar wel goed. Ze is deze week nog bij ons geweest om de hele stal te doen en ik was voor het veilen 5 euro kwijt. controle is gratis, ze heeft bij een ander een wolfstand weggehaald en geveild en die was 25 euro kwijt. Ze heeft een internetsite dus daar kan je altijd op kijken.
Bij ons op stal komt altijd Noel Dinjens uit Belgie en die vind ik zelf erg goed! Bij ons als die voor 6 paarden of meer tegelijk komt is het 50 euro zonder voorrijkosten!!
Ik heb laatst mijn pony laten doen door Marieke Smolders (Zeeuws Vlaanderen). Ze legt alles heel duidelijk uit en blijft er ook heel rustig onder. Ze heeft hem eerst gecontroleerd, twee tanden getrokken (met verdoving) en gevijld. Er was nog een ander meisje op stal wier paard is gedaan, dus voorrijkosten zijn gedeeld. Ik was rond de 60 euro kwijt.