Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Polly schreef:Nancy is misschien ook van een tweeling drachtig, ze kon indertijd wegens omstandigheden niet gescand worden. Ze is nu wel gescand en je kan nu echt niet meer zien of er 1 of 2 zitten.
Als ik jou was geweest had ik er bij die scan wel op aangedrongen dat er verder onderzocht werdt, en me zeker niet zo laten afschepen, maar dat is achteraf gepraat en ik weet hoe overtuigend dierenartsen kunnen zijn.
maudlien schreef:ik heb haar na 30 dagen laten scannen en toen na 2 weken weer ( dus met 44 dagen)
maar niet met 9 weken nog een keer.....
ze zei me dat na 45 dagen het "grootste gevaar voorbij is"
dat als ze het veulen zou verwerpen na 45 dagen dat ik dan wat terug zou moeten vinden in de stal en dat het na 45 dagen veel minder voorkomt, dit heb ik ook in boeken gelezen, dus ik neem aan dat dat klopt???
maarja ik begin nu overal aan te twijfelen....![]()
morgenochtend kan ik bellen en dan krijg ik haar zelf aan de lijn en dan hoop ik dat ze zo snel mogelijk kan komen....
maar er is nog hoop, misschien is er wel geen tweeling
iig bedankt voor de reacties tot nu toe
)
) dat je dat jaar een guste merrie hebt, omdat ze niet meer wil opnemen.
(behalve dan natuurlijk dat je het dan zeker weet)
Ben iig met drie maanden nog wezen scannen op aan raden van de veearts. Bij een vriendin van me is er op 3 maanden nog een vrucht verwijdert(uiteindelijk alletwee geaborteerd)
) en daar heb ik me verder dus ook maar niet over uitgelaten...