Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

,,maar het is maar goed dat ik het gedaan heb,want het was echt nodig,
je kon alles zien op de monitor en meekijken.ik was er net op tijd bij zei de dierenarts want ze zat tegen dampigheid aan
,maar dit was nog wel te verhelpen want omdat het een bronchites was,de luchtwegen waren erg ontstoken en geiriteerd samen met de bronchien, ook veel rood en iiritatie,en veel slijm en pus dit moest er allemaal uit totdat het weer schoon is,over 6 weken maken ze weer een bronchoscopie dan moet het weg zijn
,ze heeft nou medicijnen mee gekregen ervoor, en heb prednison meegkregen voor 10dagen,en dat moet je 1x per dag 3 capsules geven,en daarnaast heeft ze er ventipulmin bij wat ze 2x per dag 3 pompslagen moet geven,maar dit moet ze wel zekers 6 weken gebruiken..ik ben er niet weg van omdat je het normaal maar 10 dagen mag gebruiken .maar ja alles gaat voor de gezondheid van mijn paard dat ik er nog lang plezier van mag houden...zijn de luchtwegen weer genezen en schoon dan hoef ik niks meer te gebruiken...sorry voor het lange verhaal maar moest ik even kwijt. Emaartje schreef:wat voor hoestpoeders heb je dan??als ik vragen mag..tot hoelang moet jij doorgaan?rij je er ook mee nog dan
Emaartje schreef:oke dan wat gebruik je allemaal nog meer aan medicijnen dan?en hoeveel maar wat bedoel je met 1/3 werk wel stap en draf enzo,hoelang is dat ongeveer??