Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
crossmonster schreef:ik gebruik die krengen nooit!!!
ik heb jaren geleden een verhaal gehoord van een dressuuramazone die zo van al haar paarden de staarten heeft moeten laten amputeren
door vertraging bij de grens konden ze niet eerder de wagen af.. toen ze er eindelijk af konden was het kwaad al geschied

Princess schreef:ik ken het gevaar, maar wij gebruiken ze niet als 1e instantie om de staart schoon te houden maar tegen het schuren, in vrachtwagens gaan paarden vaak schuren en als je dan geen staartbandage om heb dan krijg je hetzelfde....je houd geen staart meer over.
Princess schreef:ik ken het gevaar, maar wij gebruiken ze niet als 1e instantie om de staart schoon te houden maar tegen het schuren, in vrachtwagens gaan paarden vaak schuren en als je dan geen staartbandage om heb dan krijg je hetzelfde....je houd geen staart meer over.
leentje schreef:Als je een SCHONE bandage om een zo schoon mogelijke staart op een correcte manier omdoet en niet langer dan een of twee uur omlaat, voorkom je al heel wat ellende
Maar die staartkokers zijn inderdaad nog beter