Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
firelover schreef:ik ken dat paard en ik ben er gisteren achtergekomen dat hij ook nog 2 tanden kwijt is!!!! hij stond even later op stal nee niet in een netjes opgestrooide stal nee in een stal waar vroeger een paard heeft gestaan en nu dus heel oud stro en een en al stof in zat. Zal niet gaan infecteren hoor....en hij stond achteraf (een uurtje later) nog helemaal over de zeik in die stal hij stoomde en zweette als een gek (en had nog niet eens een deken op) de eigenaar is na de castratie nog niet eens bij hem gebleven maar meteen naar huis gegaan. ik vind dit echt niet kunnen ik heb zo'n medelijden met dat paardje![]()
xxx margo en fire
firelover schreef:ik ken het paard omdat hij tegenover mijn verzorgpony staat. De eigenaar zelf ken ik ook niet maar vandaag heeft de eigenaar wel veel met hem gedaan maar op de dag zelf liet ze hem mooi stikken. Het paardje staat er nog niet zo lang dus ik ken de eigenaren nog niet. Heb lang geleden alleen gevraagd hoe die heette en hoe oud die was enz. maar verder nog nooit eigenaar gesproken....
xxx margo en fire
....zo laat je je paard toch niet achter. Het paard stond helemaal over de zeik en zwetend op stal....dampend van de rook. Toen hebben wij en de staleigenaar er maar een deken opgelegd. Maar dat mog er volgens de dierenarts neit op
heel vaag allemaal. Dit was echt lomp jongen kei zielig voor het paard. Stond daar helemaal over de zeik op stal dat is toch gewoon neit meer normaal.Elisa2 schreef:hm lopen is heel goed voor een pas gecastreerde hengst afspuiten ook,dan gaat de bloedsomloop namelijk sneller stromen waardoor de wond eerder herstelt..