Toen ik haar kreeg liep ze helemaal goed, toen werd ze kreupel.. utieindelijk zei de hoefsmid tegen mij : zet er ijzers onder voor en ze moet weer goed gaan lopen... dus ik dacht nja.. het is altijd het proberen waard.. want ik had mn meissie nog niet zolang en ik vond het heel zielig voor dr... toen die ijzers eronder zaten zag ik ook wat hij bedoelde met je paard haar hoeven zijn behoorlijk gekloot.. (scheef en met boogjes bekapt enzo :S) met die ijzers liep ze binnen een paar dagen weer goed dus ik dacht ik bouw het weer rustig op... dat gedaan... uiteindelijk dacht ik.. dinsdag maar weer eens een lesje meerijden op de manege... als het niet gaat dan stop ik wel weer.. nou ja.. ze liep helemaal lekker.. af en toe erg racen en raar doen achter de andere paarden aan (Paarden waar je u tegen zegt...) en woensdag was het weer mis :S ik dacht eerst.. die is beetje stijfjes van gister en heb haar hierdoorheen gereden en uiteindelijk liep ze weer lekker... dus ik dacht nou ja.. gewoon beetje stijfjes.... Gister was het weer HELEMAAL mis.. het was weer precies zoals de eerste keer.. kreeg haar hier niet doorheen gereden :S heb haar buiten uitgestapt en nog beetje gedraaft, maar ze bleeft slecht lopen en merkte aan haar dat ze echt pijn had...
Ik ga morgen de dierenarts bellen, maar wil van jullie weten of misschien 1 van jullie hier ervaring mee heeft of heeft gehad en wat het kan zijn?
IK BEL DE DIERENARTS EVENGOED WEL.... dus dat wil ik niet horen