Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) schuurde hij ineens weer meer, terwijl het toch al goed koud was. Nu sinds 1 december heb ik die rotmerrie ingeruild voor een hele lieve en speelse quartermerrie en nu is hij is dolgelukkig en helemaal opgehouden met schuren..... terwijl het nu zo warm is dat ik gister nog een mug heb gevangen in mijn slaapkamer. 
Siggy schreef:Toen ik haar kocht was ook precies het gedeelte van haar manen afgeknipt, waar ze nu zo'n last van heeft. Het eerste jaar bij mij heeft ze nergens last van gehad (toen voerde ik Subli), de winter daarna ben ik uit praktisch oogpunt overgestapt op Havens basisbrok en musli, de zomer daarna begon ze met jeuken, vooral onder de buik. Afgelopen zomer maantop en oren geschuurd, manen en staart geschuurd. Maantop, oren en staart zijn nu helemaal over.
Ik ga dus in elk geval weer van voer wisselen, Marstall ISI-mix of weer terug naar Subli. Baat het niet, dan schaad het niet. En ik denk dat ik inderdaad ook maar eens het bloed ga nakijken.