Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo is 1 van mijn verzorgpony's overleden
Het duurde bij elkaar niet meer dan 5 minuten. Ook had ze het takje nog niet op, maar slechts in haar mond, maar dat was al voldoende om haar te doden.
en je dus echt machteloos bent

Stilla schreef:Jeetje, ik wist wel dat een taxus giftig was, maar zo erg......

oberon schreef:Persoonlijk vind ik ook dat je als paardeneigenaar zelf moet weten welke planten giftig zijn voor je paard.

Anita_D schreef:Helemaal mee eens, denk zelfs dat het nog goed zou verkopen ook, een boek over planten, struiken en bomen die giftig zijn voor paarden

Margee schreef:Gaan veel mensen zo'n boek speciaal aanschaffen dan? In een gewoon boek over paarden staat voldoende hoor of doe een cursus ruiterbewijs, zou ik zeggen. Leer je veel van ook al heb je het bewijs niet nodig.
Trouwens, als je een auto koopt, gooi je er toch ook geen cola in....
Als je een paard aanschaft, ga je je er toch in verdiepen hoe zo'n beest in elkaar zit en wat hij kan en mag eten? Of is dat teveel moeite....
Een ongeluk kan altijd gebeuren maar dit is wel oerstom, een heg naast de wei.
Ik heb gelezen dat je zowiezo alles moet wantrouwen wat 's winters groen blijft en je paard nooit onderweg moet laten eten.