Mijn nieuwe paint had een knie als een voetbal, ik ben drie dagen aan het smeren met traumeel en de knie had zijn normale grootte weer terug, ik was nooit zo voor homeopathie maar dit sloeg me met verbazing
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sosha schreef:Ik probeer NOOIT middelen waarvan ik niet weet wat het is, het middel kan ook erger dan de kwaal zijn.
maar ik ben van vroeger uit gediplomeerd dierenartsassistente, dus spuiten zetten zowel intraveneus (want zo moet de Traumeel ingespoten worden) als onder de huid (intracutaan) is geen probleem. Althans bij honden
Dus hij wilde me daarin wel bijstaan bij mijn paardje. Josefien schreef:Die van mij werkt wel mee, maar wil het niet bestellen, want hij is niet van de homeopathie![]()
Josefien schreef:Die van mij werkt wel mee, maar wil het niet bestellen, want hij is niet van de homeopathiemaar ik ben van vroeger uit gediplomeerd dierenartsassistente, dus spuiten zetten zowel intraveneus (want zo moet de Traumeel ingespoten worden) als onder de huid (intracutaan) is geen probleem. Althans bij honden
Dus hij wilde me daarin wel bijstaan bij mijn paardje.