Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ellepel schreef:dit is inderdaad raar......
je zou haast gaan denken dat hij niet tegen het materiaal van het nieuwe dak kan....
is er verder niks verandert? ander voer of zo?
. Ik heb testdozen waarmee je de overgevoeligheid kunt testen van voeding, stof, hooi, stro, pollen, schimmels, chemische stoffen, pesticiden, veren en haren, uitlaatgassen, formaline, eiwitten, insecten. etcetc. Glaswol, steenwol etc kan ik ook testen en het mooiste is als je een beetje er van kan opsturen in een plastic zakje. Als je me pb-t, kan ik je het adres geven en hoe je dat moet doen. Een allergietest kost 14,50 euro, je krijgt dan een verslag er van. Ook kun je dan op maat allergiedruppels laten maken. Josefien schreef:je kunt ook een allergietest doen, op een pluk haar, dat is heel wat minder agressief als een cortisoninjectie. Ik heb testdozen waarmee je de overgevoeligheid kunt testen van voeding, stof, hooi, stro, pollen, schimmels, chemische stoffen, pesticiden, veren en haren, uitlaatgassen, formaline, eiwitten, insecten. etcetc. Glaswol, steenwol etc kan ik ook testen en het mooiste is als je een beetje er van kan opsturen in een plastic zakje. Als je me pb-t, kan ik je het adres geven en hoe je dat moet doen. Een allergietest kost 14,50 euro, je krijgt dan een verslag er van. Ook kun je dan op maat allergiedruppels laten maken.
) hertog schreef:Vandaag is er een accupresuur mevrouw bij hertog geweest. Zij pendelt ook. Zij heeft dus gependelt en kwam erachter dat zijn 3voudige verwarmer uit balans is. Dat is dus een soort energiebaan in zijn lichaam met druk punten. Verder ontdekte we opgezette klieren achter zijn kaak. Dus ik ga dit weekend aan de slag met accupresuur en massage. Ik weet dat het wat zweverig klinkt, maar ik heb bij andere paarden gezien dat het echt helpt.
Vandaag alleen gelongeerd en in de paddock en gewandeld. Niets aan de hand.
Hoort hij ineens een mobielte, begint hij het weer te toen!! Het wordt dus een steeds vreemder verhaal.
heb er weinig ervaring mee dus laat ik mijn mening maar even in het midden, dat zn klieren zijn opgezet kan duiden op een allergie (wat al een paar keer eerder genoemd is) of een irritatie.
)