Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wimbeldy schreef:Bij mjin paard is ook de diagnose hoefkatrol vastgesteld. Hij loopt nu, na medicijnen en inspuiten nog steeds kreupel. De tussenpersoon van de verzekering adviseerde mij om naar Antoine de Bodt te gaan.
Wie heeft ervaring met deze methode.
Ik rij western. Werkt het dan ook??
werkt hij met westernruiters. Hij geeft regelmatig les in nederland, ik zou zeggen, ga eens kijken op een lesdag bij hem, dan kun je het met eigen ogen zien wat zijn werk is en hoe hij werkt met zijn systeem. Op zijn site staan adressen en data's (bij lessen/kalender) waar je kunt gaan kijken.

TheSam schreef:Ik zag net in een antwoord dat strasser ook een goede methode is voor HKO... niet doen!!!! Ik heb die fout ook gemaakt en mijn paard is daardoor 4,5 maanden uit de roulatie geweest....

kimmie261 schreef:antoinne de bodt werkt niet met paarden die al ingespoten zijn geweest...
kimmie261 schreef:antoinne de bodt werkt niet met paarden die al ingespoten zijn geweest...
Cassidy schreef:Correctie, hij werkt er wel mee, maar geeft geen garantie.
Ik rij zelf western en heb hem aan westernruiters les zien geven. Ik zou als ik jou was hem zeer zeker een kans geven, ook al loopt zijn manier van tijden tegendraads aan jou manier, helemaal als je de alternatieven in ogenschouw neemt...

Toledo schreef:Ik kon hem dat niet aandoen om dan weer aan het werk gezet te worden met zo'n duidelijke diagnose, die al door 4 verschillende artsen, zowel in Nederland als Belgie gesteld was.
Helaas heb ik mijn lieverd toen toch moeten laten afmaken.
. Had daar goede ervaringen met die tinker en het is ook nog eens heel dichtbij (maar 10 min stappen
)
en er hopelijk dus ook geen problemen door scheefheid kunnen ontstaan!