Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geld tekort ? Normale gang van zaken is stapsgewijs verdoven en DAN PAS foto nemen op de plaats waar laatst is ingespoten voordat het paard goed loopt. Ik zou jouw DA hier op aanspreken ! met deze foto's schiet je helemaal niets op ! Mist schreef:Niet voor het een of ander.....maar waarom gaat een DA lukraak foto's nemen zonder kreupelheidsonderzoekgeld tekort ? Normale gang van zaken is stapsgewijs verdoven en DAN PAS foto nemen op de plaats waar laatst is ingespoten voordat het paard goed loopt. Ik zou jouw DA hier op aanspreken ! met deze foto's schiet je helemaal niets op !
shana schreef:volgens mij een rugprobleem ! een van mijn paarden heeft dit ook eens gehad en 2 jaar gezocht met verschillende da naar de oorzaak en niets gevonden !
acupuncturist erbij en ze had pijn in de rug waardoor ze teveel op haar voorhand liep om haar rug te ontlasten en 1 voorbeen werd overbelast en ze liep kreupel !
in het begin zag inderdaad niemandf het behalve ik , ik herken jouw probleem en raad je aan om eens de alternatieve weg op te gaan bv acupunctuur
zou dat ook door haar rug komen, en opeens kreupel daarvan zijn?
nicolietje schreef:er zijn niet lukraak foto's gemaakt.. ze heeft een buigproef gedaan en daaruit leek het erop alsof ze spat had. en daarom zijn die foto's gemaakt.
maar dan nog, met de buigproef achter pakken ze 2 gewrichten, sprong en kogel, dus had de DA het nog niet kunnen zien. Ik vind nog steeds dat een volledig onderzoek op z'n plaats is. Citaat:Dat heb je niet in het eerste bericht geschreven maar dan nog, met de buigproef achter pakken ze 2 gewrichten, sprong en kogel, dus had de DA het nog niet kunnen zien. Ik vind nog steeds dat een volledig onderzoek op z'n plaats is.