Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
van mij, ik vraag de oren van zijn kop maar ik wil dan ook ALLES weten.
Je ziet ze dan niet meteen in die vorm in je tekst die je aan het typen bent, maar komen wel bij je reactie in het forum als zodanig naar voren.
(ja gelukt)
met een brede lach. Het is dus allemaal goed gegaan vandaag. Ik was er om 12.30 en om 13.00 werd Jack opgehaald naar de operatiekamer, kreeg eerst een rustgevend spuitje en werd erg wiebelig (jack dus), toen de operatiekamer in , ik mocht kijken maar dat heb ik maar niet gedaan
(hihi). Het duurde allemaal erg lang ondertussen naar huis gereden (ja je moet toch wat) en gelijk weer terug met mijn mannetje en om 16.30 waren ze eindelijk klaar , dacht dat ik gek werd
. Maar goed toen vertelde ze mij dat het allemaal in * een * operatie gelukt was i.p.v. volgende week de andere kant te doen.Toen hebben we hem naar de uitslaapkamer gebracht en gewacht tot hij weer een beetje bijkennis was hij moest daar nog een uur blijven om goed wakker te worden en dan weer terug naar zijn stal, toen zijn wij maar weg gegaan om hem lekker de rust te geven Wat was er nou aan de hand: De zaadleiders waren dus vreselijk ontstoken en er zat wild vlees in of op daardoor bleef de ontsteking aktief. Dit was dus niet te voorkomen en gebeurt dus maar een enkele keer, het is dus gewoon vreselijk pech hebben voor Jackieboy. Nu is de gehele zaadleider aan beide kanten eruit gehaald. Morgen ga ik er weer even heen , dus tot morgen.............. 
. Hij krijgt ook pijnstillers en zijn zak is enorm (hihi). Komt wel weer goed hoor.
. Hij was vreselijk lief en wilde alle aandacht hebben en vond zich zelf heel erg zielig, maar dat is hij ook wel . Nou morgen ga ik er maar weer heen want ik mis hem best wel...
. Ze hebben dus zijn beide zaadstrengen (of hoe dat ook heet ) in hun geheel er helemaal uitgehaald, . Wil nog wel even kwijt dat ik ze in Utrecht erg aardig vind, en ik er zeker de volgende keer weer heen ga(hoop niet dat dat nog een keer nodig is). Texas Jack moet er denk ik nog zeker 2 weken staan denk ik... (Dus als jullie een kaartje willen sturen, hij staat ingeschreven onder Texas Jack en eigenaar C.Harting nee hoor geintje)Maar inieder geval weer bedankt voor jullie berichtjes en ik hou jullie op de hoogte/
Jaja daar is ze weer, was vandaag weer bij Jack (het ging vorige week erg goed), en ik dacht hier nu ongeveer te vertellen dat Jack met sinterklaas weer naar huis mocht, helaas
een tegenvaller, was er vanmorgen met mijn moeder en de verzorgen van Jack was net met hem bezig en vertelde mij dat het er nog niet zo goed uitzag, de rechterkant blijft enorm dik en nog steeds erg veel pus en troep wat eruit komt, dit had dus al veel minder moeten zijn of eigenlijk helemaal niet meer. Het duurt dus zeker wat langer dan we dachten. Zijn arts was vandaag niet te bereiken en iemand anders nam haar zaken waar en wist er niet zoveel van . Dus dat wordt morgen Utrecht plat bellen want ik wil het natuurlijk wel precies weten wat er aan de hand is. Dus ik weet niet of jullie nog willen weten hoe dit afloopt maar morgen weet ik dus meer......
Hoop dat Jack nu eens een
heeft.
Allemaal een fijne sinterklaasavond.