Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar heb vandaag een baaltje kuil gehaald en daar is hij echt helemaal weg van...
  thanks voor de reacties en tot m@ils

. 
 . Afgelopen week waren er al drie nieuwe droesgevallen geconstateerd bij stalgenoten en sinds vandaag heeft Zammy grote gele snotklodders aan zijn neus hangen. Hoesten doet ie gelukkig niet meer (dat deed ie 2 weken geleden even namelijk). Hij is nog vrij opgewekt en drinkt en eet nog goed, al merk ik wel dat ie wat langzamer eet dan normaal. Verder geen bulten oid te zien en te voelen.Urlando schreef:Weet jij wanneer je kan zien dat het naar binnen is geslagen???
missymika schreef:tja, mijn pony heeft ook droes...nu de buld open is gaat het een stuk beter met hem, ik zit alleen een beetje met 1 probleem, ik mag er niet aan zittten, nou is het ook niet echt mijn hobby om in een open met pus gevulde wond te gaan vroeten, maar er zijn een hoop vliegen op het moment en hun hobby is wel op een open wond gaan zitten!! ik ben dus bang voor infecties, nou wil ik zijn kin ( want daar zit het) gaan wassen met betadine shampo, wordt het meteen goed ontsmet en worden de randen een beetje schoon, hebben jullie nog goeie tips om de vliegen weg te houden, de troep moet eruit dus verbinden vind ik niks, en vliegenspray lijkt me geen optie....