Ze slaat op stal, maar alleen als er mensen bijvoorbeeld voor haar box een praatje met elkaar maken oid. Dan wordt ze boos en begint te slaan, maar ook met haar heupen keihard tegen de muur aan te vallen, ze stopt haar hoofd onder de voerbak en slaat dan met volle macht omhoog.
Naarmate ze zich meer verveelt, wordt dit erger. Nu heeft Silly een hoefzweer die aan het genezen is, en moet dus rustig aan doen. Ze mag nu (na een week) een uurtje op de wei met een hoefschoen aan... maar dat is lang niet genoeg!
Ze verveelt zich te pletter en als resultaat ligt haar hoofd, hakken, knieën etc. open. Op haar heupen zitten dikke bloederige bulten en ik vrees voor allebei haar ogen

Dit is niet per ongeluk, dit doet ze echt moedwillig en het wordt nu, met die rustperiode, steeds erger. Ik probeer haar echt 4 keer per dag uit de stal te halen, poetsen, wandelen, even naar buiten, etc.
Het is aandachttrekkerij, als ze voer krijgt is het (even) over. Maar als je het negeert gaat ze rustig door totdat ze aan alle kanten open ligt.
Als iemand hier iets op weet zou ik echt heel dankbaar zijn!