Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Charaz schreef:De opfok waar mijn paard destijds stond had in de voorwaarden staan dat ze zonder overleg de dierenarts mochten bellen (imo terecht ook), maar ik lees hier reactie's als geen opdracht voor gegeven of de dierenarts bellen.
Slordig dat ze jou niet gebeld of geappt hebben en gelukkig viel alles mee, ik zou wel aankaarten dat je graag op de hoogte gehouden word.
Ayasha schreef:Charaz schreef:De opfok waar mijn paard destijds stond had in de voorwaarden staan dat ze zonder overleg de dierenarts mochten bellen (imo terecht ook), maar ik lees hier reactie's als geen opdracht voor gegeven of de dierenarts bellen.
Slordig dat ze jou niet gebeld of geappt hebben en gelukkig viel alles mee, ik zou wel aankaarten dat je graag op de hoogte gehouden word.
Dit hebben wij als pensionstal ook in het contract met erbij ‘indien de eigenaar niet bereikbaar is.’
Wij proberen dus wel áltijd de eigenaar te bereiken. Tot nu toe 1 keer DA gebeld voor een slokdarm verstopping. Eigenaar kregen we pas aan de lijn toen de DA al bezig was. Soms kan je niet wachten maar ik vind wel dat je de eigebaar altijd op de hoogte moet stellen. Als de telefoon niet op gepakt wordt en het paard wordt geholpen is een berichtje snel getypt met wat uitleg IMO.
Ik zou van de situatie van TS echt niet gediend zijn. Top dat ze de DA gebeld hebben maar de eigenaar sturen is imo gewoon een must.

MissJG schreef:Heb haar uiteraard gelijk gebeld en ze dacht dat ze mij een berichtje had gestuurd wat dus niet zo is. Volgens haar was het snel over dus niks aan de hand.
Dus geen reden om me daar druk over te maken.
Ik vind zelf gas koliek niet iets luchtigs dus is mijn mening toch echt anders.
Super dat ze direct gehandeld heeft daar zal ik niets over zeggen.
Maar niets laten weten vind ik echt geen fijn gevoel.
Maar alles even laten bezinken.