Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sky_As schreef:Is het niet een idee om iets van senioren priores bij te gaan voeren? Dat is alles in 1 zo ongeveer?
En misschien zou je eens advies op kunnen vragen bij Florian?
MarjanB schreef:Pavo inshape doet het hier goed voor mijn fjord maar is voor de dikkere paarden. Voor oudere paarden hebben ze laag in suiker en hoog in eiwitten https://www.pavo.nl/paardenvoer/essenti ... code=86398
Jonnekee schreef:c_alsemgeest schreef:Is de vitalstyle active & protein niks voor je paard? Wordt over het algemeen goed gegeten, en voldoet verder ook redelijk goed aan je eisen qua inhoud.
Daar ga ik eens even naar kijken die hebben we nog niet geprobeerd
Gini schreef:Pavo In Shape werd hier door een aantal paarden moeilijk gegeten, zelfs een gemakkelijke eter liet het staan.
Ik zit op dit moment ook met een paard dat moeilijk eet en daarbij enorm invalt. Die geef ik nu de Cavalor Strucomix Senior bij, niet laag in suiker en zetmeel, maar bij haar zitten we qua gewicht op een punt dat er gewoon eten in moet. Ook gemengd met een minder smakelijk voer, eet ze dan alles op.
Ik weet niet of er ervaringen zijn met Cavalor Silhouette, dat lijkt me ook wel een interessant voer in dit geval?