Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
RanjaRietje schreef:Bah wat een nare ervaring!
Hier jaren geleden had ik altijd halsters om bij allemaal maar nadat er een vast zat in een hooinet toen alles af gelaten en nu staan ze zowel in stal als land/paddock zonder halsters om.
Lijkt me ontzettend rot als je je dier zo vind
Josien_ schreef:Ik snap de bezorgdheid en ik zou het ook zo doen als ik ze aan huis had staan.
Maar helaas is dit op een pensionstalling geen doen, de enige optie die je dan hebt is kijken naar een veiligheidshalster wat kan breken in geval van nood.
MyWishMax schreef:Josien_ schreef:Ik snap de bezorgdheid en ik zou het ook zo doen als ik ze aan huis had staan.
Maar helaas is dit op een pensionstalling geen doen, de enige optie die je dan hebt is kijken naar een veiligheidshalster wat kan breken in geval van nood.
Ik heb nog nooit op een stal gestaan waar het verplicht was ze om te laten en zou voor mij ook wel een reden zijn om een andere stal te kiezen als dat kan.
MissyNr1 schreef:swatch schreef:Je hebt ook van kavalkade met elastiek bij kopstuk en neusstuk, sterk genoeg om normaal in de wei te zetten, maar geven mee als ze vast zouden komen te zitten.
Deze heb ik ook, werkt top!
Die met klittenband werken niet, dat hecht te sterk aan elkaar en komt dus niet los
FCSA schreef:Ik vind deze ideaal voor in de wei. Komen goed los bij druk: https://agradi.nl/products/waldhausen-h ... -%20Overig
MissyNr1 schreef:swatch schreef:Je hebt ook van kavalkade met elastiek bij kopstuk en neusstuk, sterk genoeg om normaal in de wei te zetten, maar geven mee als ze vast zouden komen te zitten.
Deze heb ik ook, werkt top!
Die met klittenband werken niet, dat hecht te sterk aan elkaar en komt dus niet los