Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tancreda4 schreef:Even terug heb ik ook een topic geopend, waar misschien ook wat tips voor jou in staan:
[PW] Never ending story... mestwater
Beemsterkaas schreef:Geen zandkuren of supplementen meer, probeer het eens?
Als het dan nog steeds zo is, kan je bedenken wat een goed supplement is.
Ontwormen is heel belangrijk.
Hopelijk krijg je het wat stabiel.
neetoch schreef:Tancreda4 schreef:Even terug heb ik ook een topic geopend, waar misschien ook wat tips voor jou in staan:
Thanks! ga ik eens lezen.
Tancreda4 schreef:Even terug heb ik ook een topic geopend, waar misschien ook wat tips voor jou in staan:
neetoch schreef:Beemsterkaas schreef:Geen zandkuren of supplementen meer, probeer het eens?
Als het dan nog steeds zo is, kan je bedenken wat een goed supplement is.
Ontwormen is heel belangrijk.
Hopelijk krijg je het wat stabiel.
Ik begrijp wat je zegt, maar de pest is met een oud paard en supplementen dat als je er eenmaal aan begint je niet meer durft te stoppen omdat ik dan bang ben dat het helemaal mis gaat met de kwalen waar het voor bedoelt is. Ik geef op moment idd vlozaad, jointpower en magnesium.
Ja gooi er morgen op advies van da pramox in ivm de moxidectine en niet de ivermectine die ik normaliter in september zou geven.
neetoch schreef:Thanks marije12. Ik ga eens googlen op wat jij schrijft. Ik weet dat het de overgang is naar meer hooi omdat het gras op is, maar het is nog hetzelfde hooi als wat ze al een jaar krijgt en normaliter bij verandering van batch hooi krijg ik het snel weer goed met een rondje vlozaad maar deze keer niet.