Ik heb recent een super lief nieuw paard gekocht. Hij is nét twee jaar. Hij staat nu bij een mevrouw op stal en ze vond hem wat schraal; en vroeg aan mij of ik misschien nog iets van supplementen wil bijvoeren aan hem. Maar ze gaf ook aan dat ze zelf niet zo heel veel van paarden wist dus dat ik nog maar even moet navragen aan mensen.
Dus hier ben ik

Ik wil hem het liefst niet al te veel dingen geven met veel suikers ivm koliek en dat hij misschien dan juist te dik wordt of hoefbevangen. Dat is echt mijn angst.
Hij krijgt ook 3 keer in de week (dus om de dag) wanneer we grondwerk doen traktatie snoepjes van vitabix. Denk ongeveer een stuk of 10. En als ze wat groot zijn doe ik ze doormidden, dus niet 10 super grote. Ook zijn ze laag in suikers. Het is de zilveren zak met groene text
Naar mijn weten is dit voldoende en ziet iedere jaarling er niet helemaal perfect uit, omdat ze nog zo in de groei zitten natuurlijk.. maar ik vraag het toch het liefste na wat jullie vinden
Als iemand aanraders heeft of tips hoor ik het graag!
Even wat meer info hij is een nrps, ongeveer 168 , net 2 jaar en ook 2 weken geleden gecastreerd
Mijn dank is groot! Ik wil het beste voor hem