Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cherdenise schreef:Oh dierenarts is al geweest, dan idd kliniek
Maar kan ook nog een hoefzweer zijn, het ziet er wel erg pijnlijk uit. hopelijk valt het mee
Cherdenise schreef:Oh dierenarts is al geweest, dan idd kliniek
Maar kan ook nog een hoefzweer zijn, het ziet er wel erg pijnlijk uit. hopelijk valt het mee
Cayenne schreef:Idd een kliniek raadplegen. Dit moet minstens op de foto.
Ik zou in ieder geval zelfs een breuk willen uitsluiten want dit ziet er heel heftig en pijnlijk uit.
monsera schreef:Ik zou haar in ieder geval even alleen zetten. Dan kan ze zelf kiezen of ze wel of niet wil lopen.
welmoedz schreef:monsera schreef:Ik zou haar in ieder geval even alleen zetten. Dan kan ze zelf kiezen of ze wel of niet wil lopen.
Dat kan ze helemaal, alleen ik liet haar even lopen en dr zwarte vriendin liep mee, ze wordt niet opgejaagd en ze zijn juist onrustig als ze niet bij elkaar staan.
Ik ga morgen naar de Lingehoeve en hoop heel erg dat t meevalt
anjali schreef:Cayenne schreef:Idd een kliniek raadplegen. Dit moet minstens op de foto.
Ik zou in ieder geval zelfs een breuk willen uitsluiten want dit ziet er heel heftig en pijnlijk uit.
Het ziet er ernstig uit, maar hij kan nog wel lopen en in geval van een breuk denk ik dat dat niet meer kan. Ik heb als mens ooit mijn knie gebroken en toen kon ik echt helemaal niet meer lopen. Is er iets gebeurd in de wei waardoor dit ontstaan kan zijn?