Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bowo schreef:Dat kan gebeuren. Zolang zwelling en hitte weer redelijk snel wegtrekken, dan kan dat. De pees is nog herstellende en dat met wat reactie gepaard gaan. Mogelijk is de pees bijvoorbeeld wat verkort en wordt die nu weer opgerekt, maar dat geeft wel wat reactie.
Maar bij twijfel, vraag je dierenarts
Koekie73 schreef:Kun je iets mee vertellen? wat versta je onder een kleine blessure aan de oppervlakkige buiger?
Heb je gerevalideerd, zo ja hoe en hoe lang?
Hoe lang is het geleden dat je de blessure ontdekte?
Ik zou zelf geen risico willen lopen en de DA om advies vragen in ieder geval.
elineAbby123 schreef:Ik zit ok sinds oktober met een peesblessure oppervlakkige buiger maar helaas een behoorlijke...
Wij zijn nog steeds alleen maar aan het stappen.
Ken je gevoel helemaal soms opeens wat warmer, niet gloeiend maar wel warmer, en soms opeens best wat vocht. Word er helemaal ongelukkig van. Maar ik probeer het ook per scan te bekijken. Die van mij is best wat keren als een kanonnetje afgegaan en nog steeds wel vooruitgang aan het boeken dus probeer het niet te groot in mn hoofd te maken.
Bowo schreef:Dat kan gebeuren. Zolang zwelling en hitte weer redelijk snel wegtrekken, dan kan dat. De pees is nog herstellende en dat met wat reactie gepaard gaan. Mogelijk is de pees bijvoorbeeld wat verkort en wordt die nu weer opgerekt, maar dat geeft wel wat reactie.
Maar bij twijfel, vraag je dierenarts
racinggirl schreef:elineAbby123 schreef:Ik zit ok sinds oktober met een peesblessure oppervlakkige buiger maar helaas een behoorlijke...
Wij zijn nog steeds alleen maar aan het stappen.
Ken je gevoel helemaal soms opeens wat warmer, niet gloeiend maar wel warmer, en soms opeens best wat vocht. Word er helemaal ongelukkig van. Maar ik probeer het ook per scan te bekijken. Die van mij is best wat keren als een kanonnetje afgegaan en nog steeds wel vooruitgang aan het boeken dus probeer het niet te groot in mn hoofd te maken.
Ohhhh ik herken je helemaal in jouw verhaal.
Ik zou het liefst elke week scannen maak me er altijd echt druk om..
Jeetje jij dus ook al ff aan het stappen en precies een rot periode qua weer, die van mij gaat ook zo nu en dan echt af hoor..
Hoe erg was het bij die van jou?
Popstra schreef:Wij hebben elke 6 weken laten scannen zodat we steeds weer wat verder konden met opbouwen als de scan goed was.
Heb 1 merrie die 3 jaar geleden een peesblessure had en die is soms ook nog wat dik. Na het rijden was het weer dun. Ze loopt goed
Ik maak me er niet meer druk om