Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charaz schreef:Ik vond de Rendac echt een koopje, en betalen per kilo?? Zover ik weet is er pony en paardentarief, daarbij betaal je dat natuurlijk ook niet aan de dierenarts.
Ik was een stuk minder kwijt voor de euthanasie van mijn pony, dat ging om een D pony wellicht dat er een stuk minder nodig was dan voor een paard.
StableDoor schreef:Vind ik een normale prijs. Euthasol is vrij duur en zeker de Rendac afvoer kost erg veel tegenwoordig, je moet ook betalen per kg. Ben zelf gezelschapsdieren DA en een euthanasie van een grote hond plus afvoer kost ook al gauw meer dan €200, een paard dus nog een stuk meer natuurlijk. Sterkte met het verlies!
dollyspikkel schreef:StableDoor schreef:Vind ik een normale prijs. Euthasol is vrij duur en zeker de Rendac afvoer kost erg veel tegenwoordig, je moet ook betalen per kg. Ben zelf gezelschapsdieren DA en een euthanasie van een grote hond plus afvoer kost ook al gauw meer dan €200, een paard dus nog een stuk meer natuurlijk. Sterkte met het verlies!
Euthasol is idd duur. Maar rendac kosten betaal je voor een paard toch niet aan de dierenarts, maar aan rendac zelf?