Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bruine schreef:hier ook 2 oudjes , 36 en 29 en idd wat utixo zegt op die leeftijd moet je niet meer zeuren over zetmeel en suikers. hooi en gras krijgen ze hier niet meer voldoende weg om op gewicht te blijven , ze krijgen een aantal voerbeurten met seniores priores gemengt met wat hartog grasbrok en wat mpb mix . voor hun leeftijd zien ze er prima uit .
daydream schreef:Een mix van geweekte Pavo 18plus met PavoFibrebeet? Minder lang weken, voeren ze bij de Paardenkamp in Soest geloof ik.
Ir111 schreef:Coolstance Copra voldoet wel aan je wensen volgens mij. Zeer smakelijk, zelfs moeilijke eters vinden dit vaak lekker. Zou je evt door je grasbrok kunnen mengen.
Overigens supertof van je dat je 2 manegepony's nog een paar fijne jaren biedt.
MairiMacBran schreef:Dan ga ik eerst maar een zak seniores halen, kijken of hij dat wil eten. Bedankt alvast!
C_arola schreef:Havens crumbs is anders een optie, ik ben van SP daarnaar overgestapt voor mijn senior. Het is sneller klaar te maken en goedkoper dan de SP.
Karina schreef:C_arola schreef:Havens crumbs is anders een optie, ik ben van SP daarnaar overgestapt voor mijn senior. Het is sneller klaar te maken en goedkoper dan de SP.
Maar die senior crumbs is een krachtvoer en geen ruwvoervervanger zoals SP of Fibrebeet wel is. Fiber dice van Havens is dat weer wel, die wil ik ook nog eens proberen.