Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, hij stond op onbeperkt (en dan écht onbeperkt) hooi en zijn stal werd onwijs goed schoon gehouden door de staleigenaren. Hij stond in een rijtje waar de paarden overdag naar buiten gingen maar was echt ongekend rustig — alsof hij zich neerlegde bij de situatie.
.
.
En vooral succes!
. Daarmee gaat het wel goed komen verwacht ik! Die likstenen met kleurtjes wil ik bij voorbaat al niet voor hem hebben. Ook toen Asfaloth nog in zijn kudde stond heb ik die likstenen met kleurtjes nooit aangeschaft.
.
. Zal Asfaloth ook goed doen!
.
! Waarom stappen als je ook kunt draven? Ik vroeg niks. Hij bood het echt uit zichzelf aan. Loopt nog wel gevoelig, maar hij wilde en zo ken ik Asfaloth ook. Als een pony die graag wilt werken en klieren.
. Kan ik daar komende week mooi mee trainen want Asfaloth zal toch echt langs de Alpaca's moeten wanneer ik hem over een week buiten op het zandstuk zet, maar hij snapt voor alsnog echt niks van die in zijn ogen vreemde dieren.
.
. Aan goede en juiste zorg zal het hem niet ontbreken!
.
. Waar ik heel dankbaar voor ben!