Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hwn schreef:Denk dat er wel wat variatie op de pakken kan zitten. Volgens mij is dat heel gewoon weidehooi, komt van hier in de buurt (West-Vlaanderen, België). Ik heb vorig jaar een pak gekocht toen mijn merrie kieskeurig was na haar koliekoperatie, maar ze lustte het niet, kostte nochtans de hoofdprijs.
hwn schreef:Ik opende dit topic omdat ik ook benieuwd was, maar helaas idd nog niemand.
Persoonlijk denk ik dat niet alle pakken hetzelfde zullen zijn, als ze zo wijdverspreid verkopen, hebben ze nooit één of meerdere velden die groot genoeg zijn. Maar dat is bij de meeste zo: die grote hooileverancier die overal komt thuisleveren (ben zijn naam even kwijt) waar je ook kruidenhooi en zo kan kopen, die werkt ook met gemiddelden, kan je er evengoed ver boven of ver onder zitten met jouw deel van de levering. Is en blijft een natuurproduct dat van veel factoren afhankelijk is, zou fijn zijn mocht je het allemaal kunnen manipuleren.
KLC schreef:Ik zou ook nog een analyse laten maken maar is er niet meer van gekomen. Volgende week krijg ik weer een lading Tophay en ga ik het laten analyseren!
Nog steeds heel tevreden, paar x overgeschakelt op hooi uit de omgeving en Venhorst maar blijf terug komen bij Jopack.
Maaik schreef:Maar energie en eiwit in het laagste vakje. Dat is toch niet wenselijk?
Ik heb/had ook Tophay (icm Haygain) voor mijn astma pony, maar vind er toch nog wel aardig wat stof inzitten (al verschilt dit echt per pak) waardoor ik nu toch over ben gegaan op Frans en Duits kruidenhooi icm Haygain. Alleen het opslaan van de Tophay vond ik juist wel weer heel prettig waardoor ik toch weer twijfel, maar van die analyse die jij hebt wordt ik wel minder blij. Keuzes…
KLC schreef:Ik zou ook nog een analyse laten maken maar is er niet meer van gekomen. Volgende week krijg ik weer een lading Tophay en ga ik het laten analyseren!
Nog steeds heel tevreden, paar x overgeschakelt op hooi uit de omgeving en Venhorst maar blijf terug komen bij Jopack.