Ik denk iets meer als een jaar/anderhalf jaar geleden begon het met af en toe een dagje onregelmatig maar na rust was dit al snel weer over, hij kan nog wel eens gek doen dus dacht iets verdraaid ofzo de dierenarts zei zelf ook als die na 1 a 2dagen rust weer goed loopt zal het ook een spierpijn oid kunnen zijn.
Mijn ruin is nu al een langere tijd kreupel dierenarts heeft hem vaak onderzocht, kreupelheidsonderzoek laten doen maar komt er niet aan uit.
Ze vinden het een apparte kreupelheid die lijkt te komen vanuit het schouder/ hals gebied.
Op aanraden ben ik bij een acepenturist, osteopaat etc geweest maar dit deed weinig tot niks na mijn idee. Wel reageerde die idd rond het schouder en hals gebied maar wat het is is een groot raadsel.
Foto's en echos hebben geen zin zegt de DA gezien er te veel achter zit.
Onze kliniek is een van de weinige klinieken die scintigrafie doen en raden dit ook aan om te doen.
Alleen nu weet ik niet waar ik goed aan doe...
Mijn ruin heeft al behoorlijk wat mee gemaakt toen ik hem net had gekocht eindelijk is hij goed ziek geworden met zijn longen en gevochten voor zijn leven.
Gelukkig heeft hij nu sinds anderhalf jaar niks meer met zijn longen gehad

Alleen nu dit weer dus..
Onze merrie heeft net haar veulen verloren na een hectische week ook mijn ruin heeft toen een paar dagen alleen (met een tijdelijke vriendin) gestaan maar laat haar nu geen moment meer uit het ook.
Ik wil ze eigenlijk nu niet weer scheiden na zo'n hectische periode waar ze nu allebei (en wij) van aan het bekomen zijn...
Ik wil onze merrie niet alleen achter laten ben bang dat dat niet goed gaat (ze staan met zijn 2e aan huis).
Ik zal later vandaag even kijken of en hoe ik filmpjes kan uploaden.
De ene zegt wel doen dan hebben we duidelijkheid de andere zegt niet doen gezien het een dure behandeling is en het niet zeker is dat ze iets vinden.
Vandaar dat ik nu maar ga kijken/ vragen naar ervaringen en hoe andere erover denken.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt