Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dees schreef:Ik overweeg het paard dat nog brokken krijgt, over te zetten naar Vitalbix. Dat lijkt kwa prijs (nog?) stabiel.
Verder voer ik lucerne en bietenpulp, die hebben (nog?) niet zoveel last van de graanprijzen.
Ik voer 120 kilo Cavalor Probreed, 40 kilo Cavalor Strucomix Original, 40 Kilo Cavalor Juniorix en 15 kilo Cavalor Start & go soft per maand....
overstappen zou geen optie zijn en met de stijgende grondstofprijzen vind ik het niet gek dat het voer duurder wordt. Ik meen me te herinneren uit het verleden dat prijzen ook weer zakken wanneer de situatie meer ontspant.
vond het de laatste keer al duur maar ik heb zo'n vermoeden dat het er voorlopig niet beter op word...
Hij kost nu €19,75.. Dat is wel echt belachelijk duur moet ik zeggen! Vorige week hadden ze een aanbieding van 2 zakken voor €29,50, dat heb ik gedaan. Dus ik kan eerst weer een poosje vooruit, en maar hopen dat ze tegen die tijd weer een aanbieding hebben.. Eventueel kan ik nog net over de grens in Duitsland kijken bij Kiebitzmarkt of de musli daar goedkoper is, volgens mij hebben ze daar Havens. Maar ik merk wel dat mijn paard echt gek is op de Nature's Best, altijd als ik andere meeneem eet hij het wel maar ik heb het idee dat hij het minder lekker vindt. Ik geloof dat ik Havens nog niet geprobeerd heb, maar misschien laat ik het wel gewoon bij de Nature's Best omdat hij het lekker vindt. Ik zag dat de Subli slobber ook behoorlijk in prijs gestegen is. De gewone brok zit bij de stallingsprijs in, maar ik verwacht haast dat we aan het einde van het jaar dan weer bericht gaan krijgen dat de stalling duurder wordt. Kan haast niet anders..