Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
edith2 schreef:Bedankt voor de suggesties! pony was wat te zwaar, met ook wat vetophopingen in de nek. ppid idd aan gedacht. foto's nog niet gemaakt. krijgt een handje muesli v overmeesterd met een klein beetje Marstal force. vandaag even overleggen met de va
edith2 schreef:Ok, hartstikke bedankt allemaal. Ze staat niet op stal maar 24/7 buiten met schuilstal. Nu wel even met een draadje tussen haar en de rest ivm een stukje rust.Leek mij beter haar niet zo lang op de bute te houden
da had ook 12 zakjes gegeven plus wat ik zelf nog had, heeft ze ruim 3 wkn dus pijnstilling gehad. ben ook erg benieuwd hoe het vandaag met haar is. Indien nodig, ga ik het haar idd weerpijnstilling geven. De muesli was vooral om de magnesium naar binnen te krijgen maar dat kan ik ook nog wel anders oplossen. Voordroog heb ik laten testen en dat is te hoog in suikers. Daarom ook de overstap naar gewoon hooi gemaakt. Ok, doet mij toch wel goed (tussen aanhalingstekens) dat menigeen er minimaal net zo lang mee getobt hebben. We gaan volhouden en de nodige xtra actie ondernemen.