Iemand enig idee wat dit is en wat ik hier aan zou kunnen doen? Vandaag ontdekt bij onze merrie en erg van geschrokken. Het is behoorlijk opgezwollen aan de rechterkant en er zit ook wat vocht bij.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sizzle schreef:Misschien ligt het aan mijn achterdochtig brein, maar het ziet er gefotoshopped uit![]()
Er zit een rare veeg bovenaan.
Indien het echt is, tja iets met dierenarts en zo. Hier kan internet niets mee.
Pascalle90 schreef:Nou ik zal half bokt wel over me heen krijgen door dit te zeggen, maar als je merrie zich normaal gedroeg, geen verhoging had en goed plaste dan zou ik ook gerust een dag afwachten.
Als het er morgen nog zo uit ziet dan zou ik even contact hebben met de dierenarts inderdaad en vragen of je een foto mag doorsturen.
Pascalle90 schreef:Nou ik zal half bokt wel over me heen krijgen door dit te zeggen, maar als je merrie zich normaal gedroeg, geen verhoging had en goed plaste dan zou ik ook gerust een dag afwachten.
Als het er morgen nog zo uit ziet dan zou ik even contact hebben met de dierenarts inderdaad en vragen of je een foto mag doorsturen.