Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
astrea schreef:Kan de reactie van die sommige mensen op zich wel begrijpen.
Wws mensen zonder paarden.
Maar als je kiest voor paarden/pony's dan hou je hier ook rekening mee en ga je niet kijken of een beetje in verhouding is met de aanschaf prijs.
Dus petje af voor jou en beterschap voor de pony en sterkte maandag voor jou.
pillow schreef:astrea schreef:Kan de reactie van die sommige mensen op zich wel begrijpen.
Maar als je kiest voor paarden/pony's dan hou je hier ook rekening mee en ga je niet kijken of een beetje in verhouding is met de aanschaf prijs.
Nou ik heb al mijn hele leven paarden en eerlijk gezegd zou ik dat niet doen. Al helemaal niet als je zoals TS aangeeft de financiën er niet voor hebt. Voor een paard die je gebruikt om te rijden ed vindt ik het wat anders, maar laten we wel wezen, een shet is vaak niet meer dan een gezelschapsdier of grasmaaier.
bigone schreef:Patella luxatie ? Dat is iets anders dan geraakt in gewricht. De mijne had het ook, gewoon op stal na een periode dat het op en af ging het bandje door laten snijden en was 80 euro kwijt. Daarna elke keer goed laten bekappen , buitenkant wat lager laten zetten.
pillow schreef:astrea schreef:Kan de reactie van die sommige mensen op zich wel begrijpen.
Nou ik heb al mijn hele leven paarden en eerlijk gezegd zou ik dat niet doen. Al helemaal niet als je zoals TS aangeeft de financiën er niet voor hebt. Voor een paard die je gebruikt om te rijden ed vindt ik het wat anders, maar laten we wel wezen, een shet is vaak niet meer dan een gezelschapsdier of grasmaaier.
pillow schreef:Nou ik heb al mijn hele leven paarden en eerlijk gezegd zou ik dat niet doen. Al helemaal niet als je zoals TS aangeeft de financiën er niet voor hebt. Voor een paard die je gebruikt om te rijden ed vindt ik het wat anders, maar laten we wel wezen, een shet is vaak niet meer dan een gezelschapsdier of grasmaaier.
Gini schreef:pillow schreef:Nou ik heb al mijn hele leven paarden en eerlijk gezegd zou ik dat niet doen. Al helemaal niet als je zoals TS aangeeft de financiën er niet voor hebt. Voor een paard die je gebruikt om te rijden ed vindt ik het wat anders, maar laten we wel wezen, een shet is vaak niet meer dan een gezelschapsdier of grasmaaier.
En een gezelschapsdier verdient geen leuk/pijnvrij/ongemakvrij leven?
pillow schreef:rien10 schreef:@Pillow: Geeft TS aan moeite met het bedrag te hebben? Dan heb ik daar overheen gelezen, ik zie het niet staan.
Sorry ik heb kennelijk 2 reactie door elkaar gehaald. Dat staat er idd niet. Maar mijn standpunt hier in wijzigt niet.
pillow schreef:rien10 schreef:@Pillow: Geeft TS aan moeite met het bedrag te hebben? Dan heb ik daar overheen gelezen, ik zie het niet staan.
Sorry ik heb kennelijk 2 reactie door elkaar gehaald. Dat staat er idd niet. Maar mijn standpunt hier in wijzigt niet.
rien10 schreef:pillow schreef:
Het mijne ook niet. Het zou mijn keuze niet zijn. Ik heb patella luxatie met een van mijn honden meegemaakt. Flinke hond, 2 knieën. Een knie zelfs twee keer. Als ik nu voor de keuze zou staan, zou ik een andere keuze maken.