Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
minka schreef:Ruim 2,5 jaar geleden heb ik een geïmporteerde Connemara van toen 6 jaar gekocht. Dit is het derde seizoen dat ik hem op de wei heb staan en begin een patroon te zien waarvan ik vermoed dat het gras de oorzaak is.
.....................
Helemaal niet op de wei is overigens geen optie, dat wil ik hem echt niet aandoen.
Change3x schreef:Dan moet je wel de mogelijkheid hebben om ze op een paddock te zetten. En daar zul je toch ook hooi moeten voeren, je kunt ze moeilijk de hele dag zonder eten laten staan. Hooi kost ook geld.
Ik heb er hier 1 op glucobalance staan en dat gaat super.
Change3x schreef:Dan moet je wel de mogelijkheid hebben om ze op een paddock te zetten. En daar zul je toch ook hooi moeten voeren, je kunt ze moeilijk de hele dag zonder eten laten staan. Hooi kost ook geld.