we zijn van plan om binnenkort 1 van de paarden die ondertussen al enkele jaren enkel op de wei gestaan heeft(geen mens meer gezien behalve voor te voeren maar geen halster oid aangehad)weer op te gaan pakken en te kijken of haar jongegheid al wat gedaald is...Nu is ze doordat ze al zo lang op een erg grote wei staat echt obesitas geworden,we voeren al 1,5 maand niks meer bij maar ze blijft maar bijkomen mogt je zeggen dat ze drachtig is zou je het zelfs geloven
.Vanaf de dag dat ze op stal komt zijn we van plan om haar 2X daags 0,5 kg suikerarme brok te geven vermengd met de musclebuild en biotinecare van pavo...Verder ook 2X daags 3,5 kg hooi welke mazen zijn hier goed voor????Verder mag ze vanf dan ook 2 uur de wei op met graasmasker...Nog 3,5 de paddock in en nog de nodige portie beweging door ons...Zou dit een goed schema zijn? Meningen en ervaringen gevraagd ook tips zijn welkom!!!!!
).
en idd ook een voeradvies op tafel liggen... Ik ben het ook niet die er meteen alles mee gaat doen hoor komt alles van in samenspraak ,echter heb ik hier wel enorm veel inspraak op omdat ik eigenlijk net zoveel met zijn paarden bezig ben als hijzelf ...DUS over dat het niet mijn paard is heeft hier geen invloed ruwvoer dachten we 1,1 kg ruwvoer te geven per 100 kg streefgewicht...