Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:Weet je als een arts iets voorschrijft en het werkt niet, zoals mijn paard die zelfs licht bevangen stond van de toegediende corticosteroïden spuit dan is dat prima.
Maar als druppeltjes niet werken is het kwakzalverij. Terwijl als die niet aan zouden slaan er niets ernstiger gebeurd.
En bij beide heb ik daarna een legere portemonnee.
MyWishMax schreef:DuoPenotti schreef:Weet je als een arts iets voorschrijft en het werkt niet, zoals mijn paard die zelfs licht bevangen stond van de toegediende corticosteroïden spuit dan is dat prima.
Maar als druppeltjes niet werken is het kwakzalverij. Terwijl als die niet aan zouden slaan er niets ernstiger gebeurd.
En bij beide heb ik daarna een legere portemonnee.
Hier werd het wel een stuk ernstiger. En dat bij een bekende met goede naam. Ik vind het dus niet zo onschuldig.
Matheno schreef:Is dat net zoiets als bioresonantie? Dat heb ik een keer uit wanhoop laten doen bij mijzelf namelijk.
Conclusie: Ik dronk teveel alcohol, waardoor lever en milt teveel moesten werken en ik daardoor klachten had.
PS: Ik drink geen alcohol.
Muze schreef:Maar wat voor druppels zijn dat dan?
Daar ben ik zelf wat huiverig voor altijd:
Producten van Bv groene os, Puur... dus echt met kruiden ( fyto therapie) dat is voor mij meer tastbaar
Skippy01 schreef:Ik geloof altijd van alles en ben van de categorie dat ik het wil zien en dan een mening erover ga vormen.
Dus bij mijn vorige paard zo iemand erbij gehad. Diezelfde persoon is bij meerdere kennissen ook geweest.
De uitslag is bij allemaal dat er ergens een 'ingekapseld' iets zit (bij de mijn lyme, bij sommige andere schimmels etc), en dat je dat niet in het bloed kan terugvinden.
Allerlei dure middeltjes gehad. En nul komma nul verbetering.
Ik geloof echt wel in natuurgeneeskunde. Als in: wilgenbast werkt pijnstillend en kamille werkt krampverlichtend. Maar zo'n lecher... Neen, daar geloof ik niet meer in.