Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Diddykong schreef:Bij veel struikelen denk ik gelijk aan hoefkatrolontsteking. Maar dat zou de dierenarts op de foto gezien moeten hebben. Moeite met lengtebuiging zou ook uit de rug kunnen komen. Maar ja zo kun je alles wel opnoemen.
Mijn advies, ga naar een goede kliniek. Dat is misschien in 1e instantie even duurder, maar dan kom je er wel uit met een diagnose. Als het al een jaar speelt, zal het ook helaas geen simpele blessure zijn. Heesch, Lingehoeve, Raaphorst, Equitom zijn bijvoorbeeld echt goede paardenklinieken.
0000 schreef:Ik zou naar Dr Riemersma rijden, praktijk Den Heyberg. Dat is vanaf Roermond wel te overzien en hij is echt ontzettend goed met dit soort blessures en het vinden van de oorzaak. Ik denk namelijk wel dat dat je prioriteit moet zijn, als je de oorzaak niet kent kan je niet fatsoenlijk revalideren en overbelast je het misschien onbedoeld steeds meer.
Femke_Tweety schreef:Check die schouder maar eens écht heel goed.
Als die kar omgegaan is, en hij heeft die meegesleept, dan is er ongetwijfeld heel veel druk van het lamoen op de schouder gekomen.
Als in écht heel veel.
Caira schreef:Ik vind haar heel kort lopen
Citaat:Deze zei mij dat mijn paard enorm vast zat in haar rechterschouder.
Toendertijd een jaar geleden heb ik een ongeluk gehad met mijn tinker waarbij de koets achterhaar is omgekiept en waardoor ze er toen mee vandoor is gerend.
Wildgirl schreef:Femke_Tweety schreef:Check die schouder maar eens écht heel goed.
Als die kar omgegaan is, en hij heeft die meegesleept, dan is er ongetwijfeld heel veel druk van het lamoen op de schouder gekomen.
Als in écht heel veel.
Dat niet alleen, ook het feit dat het na zwemmen erger is(onbelast bewegen) doet mij vermoeden dat het hoger zit.
Heb je er al eens een goede chiropractor bij gehad? Toont ze gevoeligheid op haar wervels,schoft, schouder of si?
Je filmpje is geen goede manier om te beoordelen, kun je een filmpje maken op een rechte lijn op het harde?
Stap en draf, van voor, achter en opzij, hoofd zo los mogelijk.
Pssm zou niet mijn eerste gedachte zijn adv je verhaal, al blijven tinkers hier natuurlijk wel gevoeliger voor.