Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MightyMickey schreef:misschien domme vraag, maar een stukje schapenwol aan de binnenkant bevestigen (als in lijmen ?) Dat blijft op den duur toch nooit zitten ? (vuil, zand, nattigheid?).
Daan13 schreef:Popstra schreef:Weet je zeker dat het van het sporen is?MightyMickey schreef:Ik rij zonder sporen
Nico12 schreef:Sedert april 2017 is de bodybandage op wedstrijd toegestaan voor alle klasses. Het is gebruikelijk dat je op het voorterrein door de toezichthouder eronder laat kijken. Zonder sporen en MET band acht Ik plekjes niet aannemenlijk. Zelf rij Ik op dit moment zonder de band de draag sporen met horizontaal draaiende metaal bolletje uit 1 stuk (bestaan ook halve draaiende maantjes maar die beschadigen het haar eerder)
roosje78 schreef:Nico12 schreef:Sedert april 2017 is de bodybandage op wedstrijd toegestaan voor alle klasses. Het is gebruikelijk dat je op het voorterrein door de toezichthouder eronder laat kijken. Zonder sporen en MET band acht Ik plekjes niet aannemenlijk. Zelf rij Ik op dit moment zonder de band de draag sporen met horizontaal draaiende metaal bolletje uit 1 stuk (bestaan ook halve draaiende maantjes maar die beschadigen het haar eerder)
Waar zie je dit terug in de reglementen?
Voor zover ik het kan vinden zie ik bij het dressuur reglement, artikel 119, punt 3, laatste punt, staan dat het niet is toegestaan.
Suzanne F. schreef:Het lijkt me zo onwaarschijnlijk dat je haar kan beschadigen door je laars? Dat moet ergens anders door komen.
kwita schreef:Nu zit ik in een andere hoek te denken, een collega haar dochter heeft een huid afwijking en die heeft ook extreem snel beschadigde huid. Een stiksel veroorzaakt al een blaar...het heeft een naam maar ik weet het niet hoe het heet.
Zou dat bij dit paard ook kunnen?
en als je laarzen met ander materiaal gebruikt, maakt dat verschil?
maar wat brainless schrijft van slijtage van het halster dat is idd mogelijk ons trekpaard heeft dat ook en de andere niet tewijl alle halsters van het zelfde materiaal zijn, zelfs soepel leer slijt ook op tot kale plekken Hoe het mogelijk is ?( toch iets wat bij dat paard hoort)!