Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tezzy schreef:Horses in Hands ( https://horsesinhands.nl/ ) in Hazerswoude-Dorp wellicht??
frutsels schreef:Bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb ook een aantal nieuwe gehoord maar Friesland vind ik toch echt te ver weg hoor haha.
Horses in Hands en De Gezonde Hoeve ken ik. Maar op de sites staat nergens wat een totaalpakket kost dus aquatraining inclusief volpension. Vandaar dat ik mij afvroeg of iemand dat weet.
Want als je alleen al 40 euro per aquatraining kwijt bent en ook nog iets van 30 euro stalling per dag is dat echt niet te betalen natuurlijk
rien10 schreef:frutsels schreef:Bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb ook een aantal nieuwe gehoord maar Friesland vind ik toch echt te ver weg hoor haha.
Horses in Hands en De Gezonde Hoeve ken ik. Maar op de sites staat nergens wat een totaalpakket kost dus aquatraining inclusief volpension. Vandaar dat ik mij afvroeg of iemand dat weet.
Want als je alleen al 40 euro per aquatraining kwijt bent en ook nog iets van 30 euro stalling per dag is dat echt niet te betalen natuurlijk
Gezonde hoeve kost € 600,-- per maand, inclusief 1 x in de week aquatrainer. Ongeveer, pin me er niet op vast.
ZwarteHeks schreef:Noor Tanger heeft ook een aquatraining pakket, niet alleen voor aquatraining, maar ook bodywork/magneet therapie deken etc. Ontzettend kundig, vooral wat betreft biomechanica.Zij zitten in Asten.