Ik zie het niet. Volgens mij staat ze goed. Er hoeft niks meer bij te komen, ze heeft een beetje reserve, maar al bij al denk ik niet dat ze echt te dik is. Maar misschien zie ik het gewoon niet objectief ofzo haha, liefde maakt blind

Beetje info: Daisy is 18 jaar, heeft artrose en wordt niet meer gereden. We gaan zo'n 5x per jaar op buitenrit. Ze staat 24/7 op de wei, waar ze ook een schuilstal heeft. Ze krijgt in het winterseizoen hooi, in het zomerseizoen niet, dan eet ze gras. Het zou, volgens de staleigenaar "geen vet gras" zijn. Ik voer haar elke dag krachtvoer, maar heel basic. Een mengeling van 2 krachtvoeders, van elk een klein schepje. Laag in suikers en eiwitten. Meer voor de lekker dan dat ze het echt nodig heeft, want ze moet dus al lang niet meer werken.
Volgens de staleigenaar zou ik beter stoppen met haar in de zomerperiode krachtvoer te geven.
Wat denken jullie?
Foto van deze maand, op een warme dag gemaakt waardoor je de ader op haar buik meer ziet lopen:

Foto's van in mei:

Hier nog fluffy wintervacht

Foto van in april:

Ter vergelijking een foto van 2011, toen ze nog regelmatig bereden werd:

Edit Ze is een kruising Quarter x BWP en sowieso een beetje "overbouwd". Ze meet 1.55m.