Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Serenity350 schreef:Herkenbaar hoor! Hier ligt het jonge kereltje ook veel meer dan de grote.![]()
De kleine kwam als veulen en is nu 2 jaar. En inderdaad dan ook zo heel diep in slaap plat op zn zij met benen helemaal uitgestrekt. Heb wel eens gehad dat hij totaal niet reageerde als ik riep en ik dacht: ohnee, hij zou toch niet?! Dan liep ik erheen en werd hij pas wakker als ik ernaast stond kabaal te maken. Dan kijkt hij ook echt met zo'n slaperige blik je aan en lijkt het alsof hij probeert te zeggen; "Hallo, hoezo maak jij me wakker?!"
Eline_S_S schreef:Mijn 4-jarige paard ligt ook nog steeds heel vaakDie blijft ook gewoon lekker plat liggen zodat ik zijn halster niet om kan doen
Nimmy schreef:Inmiddels helemaal gerustgesteld, ze mag een slaapkop zijn...
Vitaminekorrel is een goede tip, ga ik voor dr regelen.
Vandaag is ze een weekje hier en de kleine doet t prima verder. Loopt al netjes mee aan t touwtje met verplaatsen en kan enorm genieten van poetsen. Voor nu mag ze lekker groeien en uitzwaren en dan over een jaar of 2 a 3 mag ze kinderpony worden (incidenteel) en voor een sulky gaan lopen.
MariekeS_ schreef:Ik wist tot kort ook niet dat jaarlingen nog zoveel languit slapen. Heb er zelf 1 in de opfok en dit trof ik aan toen ik laatst ging kijken![]()
Allemaal snurkend en dromend, de hele groep lag plat![]()
[ [url=m/OGWoGS.jpg]Afbeelding[/url] ]