Marije_1997 schreef:Jezelf vooral niet te druk maken. Dit heb ik wel gedaan, en dat is me best zwaar gevallen. Dierenartsen hebben er voor geleerd en kunnen je vast wel vertellen wat het is, als ze het niet "vertrouwen" dan gaan ze wel fotos/echo's maken en onderzoeken doen! Vaak valt het wel mee. Hopelijk is het niets ergs! Hou je iedereen wat op de hoogte in dit topic?
Ja dat klopt. Dankjewel . Ja dat zal ik zeker doen!!
Weidebloem schreef:Misschien aangetikt met achter. Is ze er gevoelig op als je er in knijpt? Indd even wachten of het snel afzakt en wat vervolgens belasting doet. Anders DA echo laten maken van de pees.
Ja dat zou ook nog kunnen . Nee ze is niet gevoelig ( als ik er aan zit denk ze voetje op te tillen,) maar als ik er in knijp krijg ik geen reactie . Ja daarom.
RianneH schreef:Nieuw paard, ook gekeurd? Hoe lang heb je haar? Is er iets veranderd in stalling, zijn ze de weide op gegaan?
Het kan iets onschuldigs zijn, maar ook een blessure, hoe loopt ze in zand?
Nee we hebben dr niet officieel laten keuren . Wel laten draven op harde en zachte en doorgestuurd naar m’n instructrice en die kon er niks aan zien . Was verder een gezond paard. Heb dr pas 3 dagen . En ze staat dus ook pas drie dagen op de nieuwe stal . Ja ze is op de wei gegaan[/quote]
We hebben dr gelongeerd en liep zuiver . Niks aan te zien
Laatst bijgewerkt door Apple op 02-05-20 11:38, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd