Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sas_Mon schreef:40 graden koorts heb ik nog nooit gezien van een dikke vacht met 10 graden buitentemperatuur. Ik zou de dierenarts bellen.
Janny18 schreef:Sas_Mon schreef:40 graden koorts heb ik nog nooit gezien van een dikke vacht met 10 graden buitentemperatuur. Ik zou de dierenarts bellen.
Ik heb de dierenarts al lang gebeld en deze raadde aan om te scheren omdat ze zo extreem dik in haar vacht stond. Daarbij doet ze voor de rest perfect normaal. Ze gedraagt zich ook helemaal niet ziek dus ik vroeg me af wat het kon zijn.
MirandaFuego schreef:40 graden is koorts, dat krijgen ze niet van een dikke vacht.
Erg vreemd advies van de dierenarts.
Als ze een dikke vacht hebben en ze krijgen het te warm gaan ze zweten en koelen ze weer af.
Hoe oud is je pony want de longen van shetties zijn soms slecht en dat komt tot uiting als ze wat ouder worden.
En als hij in stilstand kortademig is, is er sowieso wat aan de hand.
Janny18 schreef:ellepel schreef:janny wat is je vraag nu eigenlijk?
want dat is me nu niet duidelijk
Wat het zou kunnen zijn? Kan dit echt puur van de warmte zijn?
Zo niet wat dan wel? Moet ik me zorgen maken?
Ze gedraagt zich springlevend, ik vind het gewoon zo vreemd
Iriscope schreef:Andere DA bellen, wat een onzin zeg, pony scheren als antwoord op een pony met koorts.
Zou ik geen vertrouwen meer in hebben.
Janny18 schreef:Iriscope schreef:Andere DA bellen, wat een onzin zeg, pony scheren als antwoord op een pony met koorts.
Zou ik geen vertrouwen meer in hebben.
Laten we even niet vergeten dat deze pony ook elk jaar geschoren moet worden wegens te dikke vacht en snel benauwd in de lente.
Zijn assistent had aangeraden om te scheren en het nog even aan te kijken. Toestand is dus nog steeds hetzelfde dus ik zal de dierenarts dan wel terugbellen. Ik wou gewoon eens horen omdat ze zich nog steeds normaal gedraagt