Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Nancy schreef:Dat is flink balen Geryon!
Ik heb het nooit meegemaakt, maar de genoemde bedragen zijn zeer hoog. Omdat je het paard nog maar zo kort hebt; Kun je daar nog wat mee of is het helaas gewoon pech?
Geryon schreef:_Nancy schreef:Dat is flink balen Geryon!
Ik heb het nooit meegemaakt, maar de genoemde bedragen zijn zeer hoog. Omdat je het paard nog maar zo kort hebt; Kun je daar nog wat mee of is het helaas gewoon pech?
Ik heb hem gekocht van de man van een goede vriendin.. dus dat maakt het erg lastigik denk dat we er wel wat mee zouden kunnen gezien de afspraken en hij al aan kwam met pus, maar de vraag is eerder of we dat moeten willen dus..
Mijn vader is echt niet blij, maar ik wil mijn vriendin niet kwijt. Ze hebben me al ietsje gematst met de aankoopprijs van paard omdat ik echt niet meer kon betalen.
Alleen nu heeft ie dus wel nog een aantal duizend meer gekost.
Geryon schreef:Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ga inderdaad uit van een hoge rekening..
Aan de bokkers die ulcergold hebben gegeven, hoeveel dagen was dat? Die van mij willen ze morgen misschien de medicatie geven of een scopie.
Helaas heeft die van mij ook nog een zaadstrengonsteking. Krijgt hij maandag een (semi)operatie aan, kosten 3 a 400 euro. Als dat niet helpt dan een zware operatie genoodzaakt van €2500.
Koliek is sinds gister al helemaal weg gelukkig, alleen paard eet zijn hooi echt mondjesmaat volgens de arts en dat terwijl hij nog maar op een kwart ransoen stond.. als dat morgen niet beter is willen ze dus de maag onderzoeken of starten met medicatie.
Grappige is, ik heb het paard net een maand....
Denk dat ik na dit paard (voor hoe lang dat dit keer mag duren, vorige een jaar) maar stop met paarden.
Ik heb de rekeningen van vóór dit koliek gezeik, dus van alle afspraken en medicatie van de onsteking ook nog niet binnen. Ik ben straks in 1 klap failliet.
Geryon schreef:Ik heb hem gekocht van de man van een goede vriendin.. dus dat maakt het erg lastigik denk dat we er wel wat mee zouden kunnen gezien de afspraken en hij al aan kwam met pus, maar de vraag is eerder of we dat moeten willen dus..
Mijn vader is echt niet blij, maar ik wil mijn vriendin niet kwijt. Ze hebben me al ietsje gematst met de aankoopprijs van paard omdat ik echt niet meer kon betalen.
Alleen nu heeft ie dus wel nog een aantal duizend meer gekost.