Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maralyn schreef:Wij gaan beginnen met atleet, in combinatie met dieetmix.
Ochtend dieetmix en avond atleet voor de Gelderse.
Als de mijne stabiel en hoog in training staat ook.
Dit inderdaad vanwege de eiwitten én lage suiker en zetmeel.
Magnesium zou ik de citraat pakken.
Die is goed opneembaar.
snorkel1986 schreef:maralyn schreef:Wij gaan beginnen met atleet, in combinatie met dieetmix.
Ochtend dieetmix en avond atleet voor de Gelderse.
Als de mijne stabiel en hoog in training staat ook.
Dit inderdaad vanwege de eiwitten én lage suiker en zetmeel.
Magnesium zou ik de citraat pakken.
Die is goed opneembaar.
Hoeveel gram atleet ga jij voeren?
En magnesium geef ik nu een vloeibare maar zoek voor straks idd een betaalbare citaat iemand daar nog goede tips voor?
juulbx schreef:Ik geef ook subli atleet en hij wordt er zeker niet heter van (en ik heb een redelijk heet paard). Ik merk wel dat hij veel meer kracht krijgt, maar moet nog kijken naar de spieropbouw want voer het pas een maand.
snorkel1986 schreef:juulbx schreef:Ik geef ook subli atleet en hij wordt er zeker niet heter van (en ik heb een redelijk heet paard). Ik merk wel dat hij veel meer kracht krijgt, maar moet nog kijken naar de spieropbouw want voer het pas een maand.
En hoeveel gram geef jij?
En blij dat hij niet heet word dat moet ik ook niet
Kady1 schreef:Ik voer ook subli atleet en heb ook bodybuilder van mijten gevoerd.
Begon met atleet toen over op bodybuilder want was goedkoper toen weer terug naar atleet want dat werkte naar mijn gevoel beter.
Mijn ongelooflijk hete hittepetit word er niet heter van. Voor mijn gevoel zelfs rustiger, denk door minder verzuring in de spieren.
Een van mijn paarden is helaas wel kieskeurig met eten en laat het vaak staan. Ook als het door normale brok zit.
Magnesium heb ik heel lang de magic van NAF gevoerd wat bij ene paard enorm hielp qua drukte in hoofd. Bij andere paard niet.
Nadeel van NAF is dat het heel duur is, maar wel goed spul.