Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marije_1997 schreef:Na het stappen toch gewoon koelen? Je hebt ook van die koelpads/beschermers dingen, maakt het wat makkelijker en minder nat.
En als je dit al doet, idd aquatraining, ook voor de energie die er dan uit kan. Is het natuurlijk wel handig dat iemand zo'n ding in de buurt heeft.
ellepel schreef:een pees kan niet zo spoedig mogelijk herstellen...
daar moet je echt maanden en maanden de tijd voor nemen...wil je te snel dan krijg je meer en heviger problemen en daar is jouw merrie echt te jong voor...zou echt even rustig aan gaan doen
kan ze niet ergens op een paddock paradise waar ze gewoon de hele dag en nacht buiten staat en rustig door beweegt?
geef maar een jaar vrij en kijk dan eens verder....dan is ze nog maar 8 of 9 he
Cera_D schreef:Heb je al eens overwogen contact op te nemen met een revalidatiecentrum? Ze heeft namelijk wel flink wat bemerkingen ondertussen en bij z'n centrum hebben ze alle expertise om jullie samen goed te begeleiden in dit proces
Lunamoon schreef:Al eens geprobeerd om ze aan de lange lijnen te laten stappen? Dan heb je toch iets meer controle en als ze echt gek wil doen zit je er niet op. En op die manier kan je ze ook lang en diep zetten zonder de rug te belasten.
kamille schreef:Ik vind de tips aquatraining, een jaar op het land en revalidatiestal goed. Of of dus dan he. Iets anders; weet je hoe het komt dat ze zoveel blessures tegelijkertijd heeft op deze leeftijd? Lijkt me wel nuttig om te weten voor de toekomst
flappie2 schreef:Cera_D schreef:Heb je al eens overwogen contact op te nemen met een revalidatiecentrum? Ze heeft namelijk wel flink wat bemerkingen ondertussen en bij z'n centrum hebben ze alle expertise om jullie samen goed te begeleiden in dit proces
Nee nog geen contact mee gehad. Ik zal een gaan googelen. Of heb jij toevallig suggesties?
Moet wel heel eerlijk bekennen dat de bodem van de geldkist aardig in zicht begint te raken na alle bezoekjes aan de kliniek.
Maar wie weet kunnen ze me adviseren en vallen de kosten mee.