Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniemk2 schreef:kennelijk begrijpen een aantal mij verkeerd. Ze loopt idd de sterren van de hemel.
Shae schreef:Paarden zijn dieren die je wat zulke dingen betreft tegen zichzelf moet beschermen.
Is het dit paard?Citaat:ernstige kissing spines had op 7 lendenwervels plus atrose in de hals en botwoekering op de atlas C1
Anoniemk2 schreef:kennelijk begrijpen een aantal mij verkeerd. Ze loopt idd de sterren van de hemel. Ik heb ook niets te klagen daarover. "Zoals ik eerder aangaf"... heb ik het springen weer fanatiek opgepakt. Als het aan paardlief ligt dan springt ze het liefst elke dag, maar dat vind ik geen optie dus is de vraag hoe vaak per week zou ik het springen meenemen zodat ik haar ook tevreden hou? Ze is zo fris als een hoentje
Citaat:Springen
Ja, springen kan zolang paardlief er plezier eruit haalt
Nee, springen is niet verstandig
Springen kan mits niet te hoog
Springen kan echt niet omdat het een te groot risico blijft voor de rug
Gewoon ermee springen zolang het goed blijft gaan
MarjanB schreef:Zolang je andere mensen blijft bestoken dat ze niet op hun paard mogen zitten omdat jij denkt dat t paard wat heeft? Zou ik ook niet op je eigen paard gaan zitten wat een diagnose gehad heeft